لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه (لیست باتجربه ها در تمام قیطریه)

ویکی دندان 1403/02/23 0 دیدگاه

اگر به دنبال مرتب کردن دندان ها و یا اصلاح موقعیت فک های خود هستید و از طرفی محل کار، تحصیل و یا زندگی شما در قیطریه است، توصیه می شود درمان خود را در همین منطقه انجام دهید. ما در این مقاله توضیح داده ایم که چرا بهتر است درمان های ارتودنسی را نزدیکی محل زندگی خودتان انجام دهید. ابتدا بیایید لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه را با هم مرور کنیم، سپس چند نکته در خصوص انتخاب بهتر دکتر ارتودنسی نیز با هم بخوانیم.

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه

ردیفنام متخصصاطلاعات تماس
1️⃣ دکتر هادی درویش پور ✅کلیک کنید
2️⃣دکتر محمدهادی قیاسی ✅کلیک کنید
3️⃣دکتر سهیل سالاری ✅کلیک کنید
دکتر هادی درویش پور بهترین متخص ارتودنسی در تهران

1. دکتر هادی درویش پور ✅

دکتر درویش پور بیش از 15 سال سابقه درمان ارتودنسی دارند. ایشان 3 مطب فعال دارند و در هر 3 مطب به روز ترین فناوری ساخت الاینرهای شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی ارائه می دهند. در حال حاظر ایشان یکی از سرشناس ترین ارتودنتیست های تهران هستند.

+ مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور

+ مطب مرکز تهران: میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

+ مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


2. دکتر محمدهادی قیاسی ✅

دکتر قیاسی مدت هاست که در قیطریه مطب فعال دارند و بیش از 15 سال سابقه درمان نامرتبی دندانی و اصلاح ناهنماهنگی فکی دارند. ایشان تمام انواع روش های ارتودنسی را در مطب خودشان انجام می دهند.

+ آدرس مطب قیطریه: شریعتی، بالاتر از پل رومی، پلاک ۱۸۷۸، ساختمان پزشکان، طبقه دوم


3. دکتر سهیل سالاری ✅

دکتر سالاری ارتودنتیست جوان اما بسیار توانایی هستند که مراجعان درباره ایشان نظرات و بازخوردهای مثبتی دارند. ایشان در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند و دسترسی به مطبشان نیز بسیار آسان است.

+ مطب قیطریه:  بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، ساختمان تیام، واحد ۸


ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی یا ارتاداندان‌پزشکی یک تخصص در حوزه دندان‌پزشکی است. هدف اصلی ارتودنسی، اصلاح مشکلاتی مانند تراز نبودن و جفت نشدن صحیح دندان‌ها است. این مشکلات ممکن است به دلیل ترتیب نامناسب دندان‌ها یا تناسب نادرست بین دو آرواره ایجاد شود.

ارتودنسی معمولا به به دو شکل انجام می‌شود. اینکار با استفاده از دستگاه‌های ثابت و دستگاه‌های متحرک صورت میگیرئ. دستگاه‌های ثابت در طی درمان بر روی دندان‌ها نصب می‌شوند و نیازی به خارج کردن آن‌ها نیست. مهم ترین بخش ارتودنسی ثابت براکت ها هستند که شکل و اندازه کوچکی داشته و روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. از سوی دیگر، دستگاه‌های متحرک قابلیت خارج کردن از دهان در طول درمان را دارند. این نوع دستگاه‌ها برای مواقع مشخصی مانند غذاخوردن برداشته شده و دوباره توسط بیمار می توانند سرجایشان قرار بگیرند.

به طور کلی ارتودنسی یک راهکار موثر برای بهبود تراز و زیبایی دندان‌هاست و درمان‌های آن معمولاً توسط اساتید و پزشکان متخصص (مانند دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده) در این زمینه انجام می‌شود.

متخصص ارتودنسی به چه دندانپزشکی گفته می شود؟

متخصص ارتودنسی (Orthodontist)، در واقع دندانپزشکیست است که در تخصص ارتودانتیکس (Orthodontics) تحصیل می‌کند و درمان یا اصلاح مشکلات دندانی و فکی را بر عهده می‌گیرد. وظیفه اصلی این متخصص، تشخیص و درمان موقعیت نامناسب دندان‌ها و فک‌ها است تا تراز و صحت دندان‌ها را بهبود ببخشد. این مشکلات می‌توانند به دلیل تناسب نادرست بین دو آرواره یا ترتیب غلط دندان‌ها ایجاد شوند.

ارتودنتیست ها برای انجام این کارها، دانش و تجربه زیادی در زمینه ارتودنسی دارند و با استفاده از دانش علمی و فناوری پیشرفته، به بیماران کمک می‌کنند تا به تراز و اصلاح موقعیت دندان‌ها و داشتن لبخندی سالم و زیبا دست یابند. تمام دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده همگی دارای تخصص این رشته هستند. آن ها نیازهای ویژه هر بیمار را مورد توجه قرار داده و برنامه درمانی مناسب برای هر فرد را تنظیم و اجرا می‌کنند.

چه زمانی باید به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟

به طور معمول، زمانی که شما به یک دندانپزشک عمومی مراجعه می کنید، دندانپزشک شما ممکن است در یک بررسی معمولی به وجود مشکلاتی مانند عدم تراز و عدم تطابق درست دندان‌های شما یا فک هایتان پی ببرد. در این صورت، شما ممکن است به متخصص ارتودنسی ارجاع داده شوید.

اما اگر خودتان از قبل به نامرتب بودن دندان ها و یا عدم هماهنگی بین فکی تان پی برده اید می توانید مستقیما به یکی از ارتودنتیست هایی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده مراجعه کرده و روند درمان را آغاز کنید.

در جلسه مشاوره اولیه با متخصص ارتودنسی، معمولاً برخی آزمون‌ها و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد. این ها می تواند شامل معاینه دهان و دندان، گرفتن عکس از چهره و طرح لبخند شما، گرفتن گرافی از دندان ها، گرفتن عکس opg  و سایر گرافی های لازم باشد. هدف از این آزمون ها یا بررسی ها، مشاهده دقیق موقعت دندان ها و فکین و یافتن بهترین روش درمانی است.

در این جلسه حتی ممکن است از دندان هایتان قالب هایی گرفته شود. مثلا در مطب دکتر هادی درویش پور که نامشان در ابتدای لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده، علاوه بر قالب گیری به روش سنتی از روش اسکن 3 بعدی هم استفاده می شود تا بهترین طرح درمان در نظر گرفته شود.

ابتدا از همه چیز مطمئن شوید بعد درمان ارتودنسی خود را شروع کنید

به چند دلیل بهتر است پیش از اینکه به صورت خیلی اتفاقی یا خیلی سریع درمان ارتودنسی را شروع کنید، ابتدا حسابی تحقیق کرده باشید و با اطمینان قدم به جلو بگذارید. اولین دلیل این است که مدت زمان ارتودنسی طولانیست و اگر با محیط مطب، پرسنل و یا خود دکتر برایتان ارتباط موثری و مثبتی نگرفته باشید، اذیت می شوید. شما قرار است در طول درمان بارها برای ویزیت به مطب دکترتان بروید. اگر واقعا یک از مطب، پرسنل یا دکتر ناراضی باشید یا حس بدی از آن ها بگیرید حسابی اذیت خواهید شد.

مساله دوم، گران بودن هزینه هایست، شما واقعا هزینه می کنید و بنابراین باید متخصصی را انتخاب کنید که صرف هزینه بالا برایتان ارزشش را داشته باشد و نتایج موفقیت آمیز باشد. اگر خیلی سریع یک ارتودنتیست پیدا کرده و درمانتان را شروع کنید و بعدا متوجه شوید دکتر خوبی نیست نمی توانید درمان را متوقف کنید زیرا هیچ متخصص دیگری کار نیمه تمام دندانپزشک دیگری را قبول نمی کند!

بنابراین حواستان باشد حتما پیش از شروع درمان همه چیز را سبک و سنگین کنید. حتی از بین دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده نیز باید با احتیاط و تحقیقات زیاد انتخاب کنید.

پاسخ به سوالات رایج درباره بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه

کدامیک از دندانپزشکان این لیست ارتودنسی نامرئی انجام می دهند؟

در لیست ابتدای این مقاله تمامی متخصصان اقدام به انجام ارتودنسی نامرئی می کنند اما تنها دکتر هادی درویش پور هستند که 0 تا 100 مراحل درمان نامرئی در هر 3 مطب خود انجام می دهند. یعنی شما نیازی به لابراتوار ندارد. در مطب دندان هایتان اسکن شدن و بر اساس آن الاینرها یا قالب های شفاف تان آماده می شود.

هزینه ارتودنسی دندان در قیطریه چقدر است؟

به طور دقیق نمی توان هزینه را در این بخش درج کرد زیرا اولا درمان های ارتودنسی متفاوت هستند و هر کدام هزینه مجزایی دارند، ثانیا نوسانات اقتصادی زیاد است و قیمت ها همیشه ثابت نیست. اما شما می توانید به صفحه “هزینه ارتودنسی” مراجعه کنید و آنجا از محدوده قیمت ها مطلع شوید.

آیا امکان قسط بندی ارتودنسی در قیطریه وجود دارد؟

بله تمامی دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه آمده همگی هزینه ها را قسط بندی می کنند. معمولا 30 درصد در ابتدای درمان و ماباقی به صورت اقساطی در طول درمان قابل پرداخت است.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.