لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران (لیست 4 نفره)

ویکی دندان 1403/02/02 0 دیدگاه
بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

به افرادی که نیاز به درمان های ارتودنسی دارند توصیه می شود که در نزدیکی محل زندگی یا کار خود، درمان ارتودنسی را شروع کنند. مثلا ما در این صفحه برای شهروندانی که در شمال تهران زندگی یا کار می کنند، لیست ارتودنتیست های مطرحی را درج کرده ایم. تمامی این ارتودنتیست ها شناخته شده و باتجربه هستند و بنابراین می توانید درمان خود را نزد یکی از آن ها آغاز کنید. برای دسترسی سریع تر به لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران از جدول زیر استفاده کنید.

ردیفنام متخصصاطلاعات تماس
1️⃣ دکتر هادی درویش پور ✅کلیک کنید
2️⃣ دکتر کامیار خضری ✅کلیک کنید
3️⃣دکتر محمد فراهانی ✅کلیک کنید
4️⃣دکتر سیامک همت پور ✅کلیک کنید

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

1. دکتر هادی درویش پور ✅

دکتر درویش پور بیش از 15 سال سابقه درمان ارتودنسی دارند. ایشان 3 مطب فعال دارند و در هر 3 مطب به روز ترین فناوری ساخت الاینرهای شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی ارائه می دهند. در حال حاظر ایشان یکی از سرشناس ترین ارتودنتیست های تهران هستند.

+ مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور


دکتر کامیار خضری متخصص ارتودنسی در شمال تهران

2. دکتر کامیار خضری ✅

دکتر خضری ارتودنتیست جوانی هستند که با صبر، حوصله و کیفیت درمان هایی که انجام می دهند شناخته شده هستند. ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب فعال دارند.

+ آدرس مطب: تهران، خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول


دکتر محمکد فراهانی متخصص ارتودنسی در تهران

3. دکتر محمد فراهانی ✅

دکتر محمد فراهانی یکی از باتجربه های ارتودنسی تهران هستند. ایشان در حال حاظر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی و استاديار دانشكده دندانپزشكى شهيد بهشتى هستند.

+ آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه ششم، واحد اداری 104


4. دکتر سیامک همت پور ✅

 دکتر همت پور یکی از ارتودنتیست های جوان و شناخته شده در تهران هستند که بعد از گذراندن دوره تخصصی 3 ساله و موفقیت در اخذ بورد تخصصی از دانشگاه تهران به عنوان هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مشغول به فعالیت شده اند. در سابقه کار دانشگاهی خود، سرپرستی بخش تخصصی ارتودنسی را نیز دارند. درحال حاضر نیز به عنوان متخصص ارتودنسی در مطب خودشان مشغول فعالیت هستند.

+ آدرس مطب: تهران، جردن،خیابان عاطفی شرقی ؛پلاک 24 ،مجتمع صبا ،طبقه 4 ،واحد 401


چرا باید درمان ارتودنسی را در نزدیکی محل زندگی یا کار انتخاب شروع کرد؟

بسیار واضح است، در واقع کلیه درمان های ارتودنسی جهت مرتب کردن موقعیت دندان ها یا هماهنگ کردن فک ها، طولانی مدت هستند. به این شکل که ممکن است به طور میانگین 1.5 سال طول بکشند. و نکته اصلی اینجاست که شما باید در طول این مدت، به صورت دوره ای (هر 2 هفته یکبار، یا مثلا هر 1 ماه یکبار و …) برای ویزیت و ارزیابی درمان به مطب متخصص خود مراجعه کنید. حالا تصور کنید شما در یک شهر دیگر هستید یا مثلا در شرق یا جنوب تهران هستید و درمان خود را نزد یکی از دکتر های لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران انتخاب کرده اید. شما باید دست کم نصف روز خود صرف رفت و آمد کنید و این واقعا در درازمدت آزاردهنده خواهد بود.

بنابراین بهتر آن است که در هر منطقه که هستید، صرفا در نزدیکی آن منطقه یک دکتر ارتودنسی خوب پیدا کنید و برای درمان نزد ایشان مراجعه کنید.

هزینه ارتودنسی دندان در شمال تهران چقدر است؟

برای اطلاع از آخرین تعرفه ها می توانید به صفحه “هزینه ارتودنسی دندان” مراجعه کنید. همچنین هر کدام از متخصصان معرفی شده در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران، در وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به صورت حدودی هزینه ها را درج کرده اند. ولی به خاطر داشته باشید که هزینه نهایی بعد از ویزیت تخصصی حضوری برآورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.