لیست بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک (لیست باتجربه ها در تمام ولنجک)

ویکی دندان 1403/02/24 0 دیدگاه

اگر محل کار، زندگی یا تحصیل شما در ولنجک و اطراف آن است اکیدا توصیه می شود درمان ارتودنسی خود را در همین منطقه انجام دهید. برای دسترسی بهتر یا کمک به روند تحقیقات شما پیش از درمان، ما چند متخصص شناخته شده و مطرح را معرفی کرده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها، سری به مطبشان هم بزنید. این شما و این لیست بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک تهران

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک

ردیفنام متخصصاطلاعات تماس
1️⃣ دکتر هادی درویش پور ✅کلیک کنید
2️⃣ دکتر کامیار خضری ✅کلیک کنید
3️⃣دکتر محمد حسینی خواه✅کلیک کنید
دکتر هادی درویش پور بهترین متخص ارتودنسی در ولنجک

1. دکتر هادی درویش پور ✅

دکتر درویش پور بیش از 15 سال سابقه درمان ارتودنسی دارند. ایشان 3 مطب فعال دارند و در هر 3 مطب به روز ترین فناوری ساخت الاینرهای شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی ارائه می دهند. در حال حاظر ایشان یکی از سرشناس ترین ارتودنتیست های تهران هستند.

+ مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور

+ مطب مرکز تهران: میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

+ مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


دکتر کامیار خضری متخصص ارتودنسی در ولنجک

2. دکتر کامیار خضری ✅

دکتر خضری ارتودنتیست جوانی هستند که با صبر، حوصله و کیفیت درمان هایی که انجام می دهند شناخته شده هستند. ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب فعال دارند.

+ آدرس مطب: تهران، خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول


3. دکتر محمد حسینی خواه ✅

کلینیک دکتر حسینی خواه در زمینه ارتودنسی و رشته‌های مرتبط فعالیت می‌کند. این کلینیک به مشکلات ناهنجاری‌های فک و صورت، درمان ارتودنسی کودکان و بزرگسالان با استفاده از سیستم‌های رایج و به روز می‌پردازد. بعد از ویزیت اولیه و تشخیص روش درمانی، مراحل درمان به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده شروع می‌شوند.

+ مطب مطب:  زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین خیابان پسیان و میدان الف، پلاک 98، طبقه سوم، واحد 301


خلاصه و مروری بر ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان، یک رشته تخصصی در دندانپزشکی است که بر اصلاح نامرتبی های دندانی و ناهماهنگی های بین فکی تمرکز دارد. هدف اصلی ارتودنسی دستیابی به تراز مناسب فک ها، حصول اطمینان از قرارگیری صحیح دندان ها و عملکرد هماهنگ دندان ها و فکین با هم است.

درمان ارتودنسی معمولاً به دو صورت ثابت و متحرک انجام می شود. در روش ارتودنسی ثابت، دستگاه‌های ثابت به دندان‌ها متصل می‌شوند و در طول فرآیند درمان در جای خود باقی می‌مانند. پس از آنکه دندان ها کاملا مرتب شد، متخصص ارتودنسی وسایل را از روی دندان ها بر میدارد. جزء کلیدی ارتودنسی ثابت براکت ها هستند که کوچک بوده و به سطح دندان ها چسبانده می شوند. از سوی دیگر، ارتودنسی با وسایل متحرک ساده تر است و وسایل یا دستگاه های آن را می‌توان در حین فعالیت‌های خاص مانند غذا خوردن از دهان خارج کرد و مجدداً آن ها را سرجایشان قرار داد.

به طور کلی، ارتودنسی یک راه حل موثر برای بهبود هماهنگی بین فکی، مرتب شدن دندان ها و به طور کلی اصلاح طرح لبخند است که این روزها بسیار مورد تقاضا است. دندانپزشکانی که مسئولیت انجام درمان های ارتودنسی را بر عهده دارند ارتودنتیست نامیده می شوند. تمام دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک آمده همگی دارای مدرک تخصصی این رشته هستند و خود را وقف هنر و علم ارتودنسی کرده اند. آن ها اطمینان حاصل می کنند که بیماران بالاترین کیفیت درمانی را دریافت می کنند و به نتایج مطلوب دست می یابند.

چه زمانی باید به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟

زمانی که شما برای انجام درمان های معمولی به یک دندانپزشک عمومی مراجعه می‌کنید، در بررسی و ویزیت اولیه ممکن است دندانپزشک به مشکلاتی مانند عدم تراز و عدم تطابق درست دندان‌ها یا فک ها پی ببرد. در این صورت، معمولاً شما به متخصص ارتودنسی ارجاع داده می‌شوید.

همچنین اگر خودتان از قبل به نامرتب بودن دندان‌ها یا عدم هماهنگی بین فک‌هایتان آگاه هستید، می‌توانید مستقیماً به یکی از ارتودنتیست‌هایی مراجعه کنید که در لیست بهترین متخصصان ارتودنسی در ولنجک معرفی شده اند تا روند درمان را آغاز کنید.

در جلسه مشاوره اولیه با متخصص ارتودنسی، معمولاً برخی آزمون‌ها و فعالیت‌ها انجام می‌شود. این موارد شامل معاینه دهان و دندان، گرفتن عکس از چهره و طرح لبخند شما، گرفتن گرافی از دندان‌ها، گرفتن عکس OPG و سایر عکس های لازم می‌شود. هدف این آزمون‌ها و بررسی‌ها، مشاهده دقیق موقعیت دندان‌ها و فک‌ها و یافتن بهترین روش درمانی است.

در این جلسه، ممکن است از دندان‌های شما قالب‌هایی گرفته شود. به عنوان مثال، در هر کی از ۳ مطب دکتر هادی درویش پور که نامشان در ابتدای لیست بهترین متخصصان ارتودنسی در ولنجک آمده، علاوه بر قالب‌گیری به روش سنتی، از روش اسکن 3 بعدی نیز استفاده می‌شود تا بهترین طرح درمان را در نظر بگیرند. اگر آماده هستید همین الان می توانید با مطب ایشان تماس گرفته و برای ویزیت تخصصی یک جلسه رزرو کنید.

به این دلایل در انتخاب ارتودنیست خود دقت کنید

قبل از شروع هر نوع درمان ارتودنسی، به چند دلیل بهتر است حتماً تحقیقات کافی انجام داده باشید و با اطمینان کامل درمان را پیش ببرید. اولین دلیل این است که درمان ارتودنسی به معنای واقعی کلمه درمانی طولانی مدت است و در طول این مدت بارها برای ویزیت به مطب دندانپزشک خود مراجعه خواهید کرد (ممکن است هر دو هفته یا ماهی یکبار). اگر با محیط مطب، پرسنل یا خود دندانپزشک ارتباط موثر و مثبتی نداشته باشید، ممکن است احساس ناراحتی کنید. بنابراین، مطمئن شوید که با محیط و افراد مرتبط راحتی و اطمینان دارید تا بدون مشکل دوره درمان را سپری کنید و از طول درمان خاطره بدی نداشته باشید.

دلیل دوم، هزینه‌های بالای درمان است. شما واقعاً هزینه‌های قابل توجهی را برای مرتب شدن دندان هایتان می‌پردازید، بنابراین باید یک متخصص ارتودنسی را انتخاب کنید که پول صرف شده شما ارزشش را داشته باشد و به نتایجش بی ارزد. اگر به طور عجولانه یک ارتودنتیست پیدا کرده و درمان خود را سیریع آغاز کنید و بعدها متوجه شوید که او یک دندانپزشک خوب نیست، نمی‌توانید به راحتی درمان را متوقف کنید زیرا دندانپزشکان دیگر اغلب کاری را که توسط شخص دیگری آغاز شده، قبول نمی‌کنند آنوقت شما می مانید و دندان های نامرتبی که کسی آن ها را بجز دندانپزشک نخست شما گردن نمی گیرد.

بنابراین، حتماً قبل از شروع درمان، همه چیز را با دقت بررسی کنید. حتی در مورد دندانپزشکانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک آمده است، باید با احتیاط و تحقیقات مناسب انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.