لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه (لیست ۵ نفره از باتجربه ها)

ویکی دندان 1403/02/26 0 دیدگاه

در این صفحه تلاش شده تا برخی از شناخته شده ترین ارتودنتیست هایی که در زعفرانیه تهران و مناطق نزدیک به آن مشغول ارائه خدمات هستند، معرفی شوند. ابتدا لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه که شامل نام، تصویر، مشخصات و آدرس دندانپزشکان است را مشاهده کنید. سپس در ادامه، توضیح داده ایم که چرا بهتر است در نزدیکی محل کار، تحصیل یا زندگی خود درمان های ارتودنسی را شروع کنید!

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه تهران

ردیفنام متخصصاطلاعات تماس
1️⃣ دکتر هادی درویش پور ✅کلیک کنید
2️⃣ دکتر کامیار خضری ✅کلیک کنید
3️⃣دکتر محمد حسینی خواه ✅کلیک کنید
4️⃣دکتر محمد فراهانی✅کلیک کنید
دکتر هادی درویش پور بهترین متخص ارتودنسی در تهران

1. دکتر هادی درویش پور ✅

دکتر درویش پور بیش از 15 سال سابقه درمان ارتودنسی دارند. ایشان 3 مطب فعال دارند و در هر 3 مطب به روز ترین فناوری ساخت الاینرهای شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی ارائه می دهند. در حال حاظر ایشان یکی از سرشناس ترین ارتودنتیست های تهران هستند. اگر سری به شبکه های اجتماعی دکتر بزنید متوجه می شوید چرا ایشان را در صدر این لیست قرار داده ایم…

+ مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور

+ مطب مرکز تهران: میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

+ مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


دکتر خضری ارتودنتیست در زعفرانیه

2. دکتر کامیار خضری ✅

دکتر خضری ارتودنتیست جوانی هستند که با صبر، حوصله و کیفیت درمان هایی که انجام می دهند شناخته شده هستند. ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب فعال دارند. در کلینیک Dorr که توسط ایشان و همسرشان اداره می شود علاوه بر درمان های ارتودنسی، درمان های ترمیمی و زیبایی نیز صورت می گیرد.

+ آدرس مطب: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول


دکتر محمد حسینی خواه متخصص ارتودنسی در زعفرانیه

4. دکتر محمد حسینی خواه ✅

مطب دکتر حسینی خواه در زمینه درمان های ارتودنسی در منطقه زعفرانیه شناخته شده است. در این مطب به صورت تخصصی به اصلاح مشکلات مرتبط با ناهنجاری‌های فک و صورت، درمان ارتودنسی کودکان و بزرگسالان با استفاده از سیستم‌های رایج و به روز اقدام می شود.

+ مطب مطب:  زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین خیابان پسیان و میدان الف، پلاک 98، طبقه سوم، واحد 301


دکتر محمکد فراهانی متخصص ارتودنسی نزدیک به زعفرانیه تهران

3. دکتر محمد فراهانی ✅

دکتر محمد فراهانی یکی از باتجربه های ارتودنسی تهران هستند. ایشان در حال حاظر عضو هیئت علمی و استاديار دانشكده دندانپزشكى شهيد بهشتى هستند. یعنی هم در کار درمان و هم به صورت آکادمیک در دانشگاه مشغول فعالیت هستند. این دو مورد باعث شد تا ایشان را در این لیست معرفی کنیم.

+ آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه ششم، واحد اداری 104


چرا باید درمان ارتودنسی را در نزدیک محل زندگی، تحصیل یا کار خود انجام دهید؟

این مساله به تعداد ویزیت های دوره ای شما با متخصص برمی گردد. این را حتما در جلسه اول متوجه می شوید. متخصص ابتدا وسایل را روی دندان هایتان قرار می دهد و بعد از اتمام گام نخست، به شما خواهد گفت که به صورت دوره ای باید به مطبش مراجعه کنید. این جلسات دوره ای تقریبا جزءِ ضروری و غیرقابل مذاکره در طول درمان شما هستند!

دلیل این ویزیت ها در وهله اول، اطمینان حاصل کردن از پیشرفت درمان و سپس تنظیم وسایل ارتودنسی است. در واقع قضیه از این قرار است که در هر بار جلسه ویزیت، متخصص شما، وسایل را طوری تنظیم می کند که دندان ها به میزان اندکی جابجا شده و در وضعیت مرتب تری قرار بگیرند. در جلسه بعدی، متخصص تنظیمات را طوری تغییر می دهد که دندان ها باز هم مقدار بیشتری مرتب شوند. اینکار تا جلسه آخر و تا زمانی که وسایل برداشته می شود ادامه میابد.

تعداد ویزیت ها بسته به طرح درمان شما متغییر بوده و ممکن است نیاز باشد هر 2 هفته، هر ماه یا حتی هر 2 ماه یکبار باشد. بنابراین قرار است کلی رفت و آمد داشته باشید. بهتر آن است که اگر مثلا در زعفرانیه زندگی می کنید، یا محل کار یا تحصیل شما آنجاست، حتما یکی از دکترهای نامبرده در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه را برای درمانتان انتخاب کنید چون در این صورت رفت و آمد برایتان دیگر مساله ساز نیست.

چرا بهتر است در انتخاب متخصص ارتودنسی عجله نکنید؟!

درمان های ارتودنسی معمولا طولانی هستند. باید واقع بین باشیم و این را بپذیریم که مرتب کردن دندان ها یا اصلاح موقعیت فک ها در واقع طولانی ترین پروسه درمان در رشته دندانپزشکی را دارد. به طور میانگین ممکن است 1.5 سال طول بکشد تا دندان ها و یا فک هایتان در موقعیت مناسب و طبیعی قرار بگیرند. 1.5 سال مدت زمان کمی نیست و شما قرار است هم کلی وقت ویزیت داشته باشید و هم با مسائل دیگر روبرو شوید. بنابراین بهتر است که در انتخاب متخصص صبور باشید و بعد از اینکه واقعا یک دکتر خوب پیدا کردید، آن وقت درمان را شروع کنید.

بیایید توضیح دهیم که چرا تاکید می کنیم قبل از شروع درمان، کمی حوصله کنید و با اطمینان یک متخصص انتخاب کنید:

+ قبل از هر چیزی بحث ارتباطات و راحتی شما مطرح است ….

از مدت زمان طولانی درمان و جلسات ویزیت دوره اش نمی شود حرف نزد. فرض کنید شما از محیط مطب، پرسنل و یا اصلا از خود دکتر خوشتان نیامد. این را البته در جلسه اول نمی توان فهیمد، مثلا فرض کنید در جلسه سوم متوجه می شوید که ارتباط خوبی با درمان و یا افراد دخیل در طرح درمان نگرفته اید. تحمل چنین شرایطی قطعا برای یکی دو بار چیزی نیست اما تا آخر طرح درمان برایتان آزاردهنده خواهد بود. بنابراین سعی کنید متخصص را طوری انتخاب کنید که

+ اگر راضی باشید که هیچ، اما اگر ناراضی باشید مجبورید بسیازید و بسوزید!

اگر میانه ها راه، خودتان کم بیاورید و یا از درمان راضی نباشید نمی توانید جای دیگری بروید. دلیلش آن است که هیچ متخصصی، کار ناتمام یک دندانپزشک دیگر را انجام نمی دهد. بنابراین مجبور خواهید بود درمانتان را نزد همین دکتری که شروع کرده اید، به پایان برسانید. بنابراین ارزشش را دارد کمی وقت صرف کنید و با اطمینان دندانپزشک خود را انتخاب کنید.

*** توصیه نهایی ویکی دندان ***

پیشنهاد می شود از میان لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه، به تمامی دندانپزشکان معرفی شده زنگ بزنید یا حتی مستقیما به مطب آن ها بروید. یک جلسه ویزیت تخصصی با همه آن ها داشته باشید و بعد از بررسی کامل، در نهایت درمان خود را شروع کنید. برای اینکار هیچ عجله ای نداشته باشید چون بحث حداقل 1 تا 1.5 سال درمان و صد البته هزینه قابل توجهی در میان است. بنابراین با دقت، صبر و حوصله انتخاب کنید.

پاسخ به سوالات رایج درباره این لیست

آیا دندانپزشکان معرفی شده در این لیست همگی تخصص ارتودنسی دارند؟

بله تمامی دندانپزشکان نه تنها مدرک تخصصی ارتودنسی دارند بلکه حداقل سابقه 10 سال درمان در این زمینه را نیز دارند.

کدامیک از ارتودنتیست های این لیست، ارتودنسی نامرئی با الاینر شفاف انجام می دهند؟

تمامی متخصصان، ارتودنسی نامرئی انجام می دهند ولی دکتر هادی درویش پور 0 تا 100 درمان ارتودنسی نامرئی را در هر 3 مطب تخصصی خودشان ارائه می دهند. ایشان یکی از پیشگامان ارتودنسی نامرئی در تهران هستند.

هزینه ارتودنسی در زعفرانیه چقدر است؟

متغییر است و بدون ویزیت تخصصی و تهیه طرح درمان نمی توان به طور دقیق هزینه ها را اعلام کرد. شما می توانید با مطب تمامی دندانپزشکان لیست بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه، تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید تا بعد از ویزیت تخصصی برآورد دقیقی از هزینه درمان شما ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.