لیست بهترین متخصص ارتودنسی در تهران (10 ارتودنتیست برتر در تمام تهران)

ویکی دندان 1403/01/29 0 دیدگاه
بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

در این مقاله جامع ابتدا لیست 5 نفره بهترین متخصص ارتودنسی در تهران درج شده سپس به این موضوع اشاره کرده ایم که عوارض عدم انتخاب یک دکتر ارتودنسی خوب چیست و چرا باید حین انتخاب متخصص به 15 معیار و نکته ای که در انتهای مقاله لیست شده توجه کنید.

لیست بهترین متخصص ارتودنسی دندان در تهران

ردیفنام متخصصاطلاعات تماس
1️⃣ دکتر هادی درویش پور ✅کلیک کنید
2️⃣ دکتر کامیار خضری ✅کلیک کنید
3️⃣دکتر محمد فراهانی ✅کلیک کنید
4️⃣دکتر سیامک همت پور ✅کلیک کنید
5️⃣دکتر حجت درویش پور کاخکی ✅کلیک کنید
6️⃣دکتر سعید قریشی✅کلیک کنید
7️⃣ دکتر هومن زرنگار ✅کلیک کنید
8️⃣دکتر محسن شیرازی ✅کلیک کنید
9️⃣ دکتر حسین ارباب‌ زاده ✅کلیک کنید
🔟 دکتر علی حیدری ✅کلیک کنید

1. دکتر هادی درویش پور ✅

دکتر درویش پور بیش از 15 سال سابقه درمان ارتودنسی دارند. ایشان 3 مطب فعال دارند و در هر 3 مطب به روز ترین فناوری ساخت الاینرهای شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی ارائه می دهند. در حال حاظر ایشان یکی از سرشناس ترین ارتودنتیست های تهران هستند.

+ مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور

+ مطب مرکز تهران: میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

+ مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


دکتر کامیار خضری متخصص ارتودنسی در شمال تهران

2. دکتر کامیار خضری ✅

دکتر خضری ارتودنتیست جوانی هستند که با صبر، حوصله و کیفیت درمان هایی که انجام می دهند شناخته شده هستند. ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب فعال دارند.

+ آدرس مطب: تهران، خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول


دکتر محمکد فراهانی متخصص ارتودنسی در تهران

3. دکتر محمد فراهانی ✅

دکتر محمد فراهانی یکی از باتجربه های ارتودنسی تهران هستند. ایشان در حال حاظر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی و استاديار دانشكده دندانپزشكى شهيد بهشتى هستند.

+ آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه ششم، واحد اداری 104


4. دکتر سیامک همت پور ✅

 دکتر همت پور یکی از ارتودنتیست های جوان و شناخته شده در تهران هستند که بعد از گذراندن دوره تخصصی 3 ساله و موفقیت در اخذ بورد تخصصی از دانشگاه تهران به عنوان هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مشغول به فعالیت شده اند. در سابقه کار دانشگاهی خود، سرپرستی بخش تخصصی ارتودنسی را نیز دارند. درحال حاضر نیز به عنوان متخصص ارتودنسی در مطب خودشان مشغول فعالیت هستند.

+ آدرس مطب: تهران، جردن،خیابان عاطفی شرقی ؛پلاک 24 ،مجتمع صبا ،طبقه 4 ،واحد 401


دکتر حجت درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران

5. دکتر حجت درویش پور کاخکی ✅

دکتر حجت پورکاخکی از متخصصان جوان ارتودنسی در غرب تهران هستند که از نظر دانش و مهارت بسیار شهره هستند. مراجعان نسبت به اخلاق کاری و زمانی که ایشان برای درمان صرف می کنند رضایت بالایی دارند. همچنین هزینه های منصفانه ای از مراجعان دریافت می کنند.

+ آدرس مطب: تهران، دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


6. دکتر سعید قریشی ✅

دکتر قریشی در سال ۱۳۷۹ برای تحصیل در رشته ارتودنسی در دانشگاه دندانپزشکی مشهد پذیرفته شده و در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه فارغ ااتحصیل شدند. ایشان در همان سال  در امتحانات بورد کشوری موفق به اخذ رتبه اول بورد تخصصی ارتودنسی کشور در سال ۱۳۸۲ شدند و لوح تقدیر از وزیر بهداشت دریافت نموده اند.

+ آدرس مطب: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، پلاک ۱۱، واحد ۲


دکتر هومن زرنگار بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

7. دکتر هومن زرنگار ✅

دکترای دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای بورد تخصصی ارتودنسی دارای مدرک فلوشیپ (فوق تخصص) ارتودنسی-جراحی فک و ناهنجاری های شکاف لب و کام ( سندرم های کرانیوفاسیال)از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

+ آدرس مطب:  تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز(سنجابی)، پلاک ۱۷، واحد ۴۳


دکتر محسن شیرازی متخصص ارتودنسی در تهران

8. دکتر محسن شیرازی ✅

دکتر شیرازی از باتجربه های ارتودنسی در تهران هستند. ایشان دارای درجه استاد تمام بخش ارتودنسی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، استاد برگزیده دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، استاد و رئیس دانشکده دندان‌پزشکی شاهد، بورد دندان‌پزشکی امریکا، استاد برگزیده دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، رتبه اول تحقیقات و نوآوری در سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در گروه پزشکی، برنده عنوان کتاب برگزیده نهمین دوره کتاب های سال دانشگاهی دانشگاه تهران در گروه پزشکی و …. هستند.

+ خیابان انقلاب دانشکده دندانپزشکی دانشگاه و خیابان استادمطهری بین ولیعصر و میرزای شیرازی شماره 410


دکتر حسین ارباب زاده بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

9. دکتر حسین ارباب زاده ✅

دکتر حسین ارباب زاده در سال ۱۳۶۹ در رشته دندانپزشکی فارغ التحصیل شده و تخصص خود را در ارتودنسی در سال ۱۳۷۸ گرفته است. ایشان اختصاصاً و فقط در زمینه ارتودنسی و رشته های مربوطه از جمله درمان ناهنجاریهای فک و صورت، ارتودنسی کودکان، ارتودنسی بزرگسالان با استفاده از سیستم های رایج و به روز درمانی فعالیت دارند.همچنین دوره های مربوط به سیستم DAMON ، ارتودنسی Lingual و همچنین Invisalign را با موفقیت پشت سر گذاشته و تبحر لازم را کسب نموده اند.

+ آدرس مطب: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، بن بست طالقانی، پلاک ۲، واحد ۲


دکتر علی حیدری بهترین ارتودنیست در تهران

10. دکتر علی حیدری ✅

متخصص در ارتودنسی و ارتوپدی فکی دارای بیش از 18 سال سابقه در زمینه تخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت است. وی در طول مدت حرفه ای خود با بیش از 4000 بیمار در طیف گسترده ای از ناهنجاری ها و نیز بیماران مبتلا به شکاف های صورتی(لب و کام)را با استفاده از جدیدترین تکنیک ها با دستگاه های ثابت و فانکشنال درمان کرده است.

+ آدرس مطب: خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، نبش کوچه امامزاده، مجتمع پزشکان سبز، طبقه سوم


عوارض عدم انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب

صادقانه و بی پرده می گوییم اگر واقعا یک دکتر ارتودنسی خوش نام و با سابقه درخشان که از نظر مراجعان و یا منتقدان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در تهران باشد پیدا کنید می توانید درمان خود را بدون دغدغه به پایان برسانید اما اگر متخصص انتخابی شما کم تجربه بوده و یا حتی اصلا ارتودنتیست نباشد عوارض و چالش های زیر را تجربه خواهید کرد:

– تشخیص نادرست

باور کنید این اولین و محتمل ترین مشکلی است که در صورت عدم انتخاب یک دکتر ارتودنسی خوب در تهران ممکن است با آن روبرو شوید. انتخاب یک متخصص ارتودنسی تازه کار و یا فاقد تجربه کافی، می تواند شما را در معرض تشخیص نادرست قرار دهد.

بدون تشخیص مناسب، یا طرح درمان شما قطعا به درستی برنامه ریزی نمی شود و نمی توان انتظار داشت که مشکلات مربوط به نامرتبی دندان ها و فک های شما برطرف شود.

– برنامه ریزی نامناسب درمان

درمان ارتودنسی مستلزم برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند حرکت دندان ها، تراز فک و زیبایی صورت است. انتخاب یک متخصص ارتودنسی کم تجربه و غیر حرفه ای ممکن است منجر به برنامه‌ریزی نامناسب درمان شود که این مساله خود منجر به بروز نتایج نامطلوب می‌شود.

برنامه ریزی نامناسب طرح درمان می تواند باعث بروز مشکلات بایت، وارد شدن آسیب به دندان، احتمالا کشیده شدن دندان های نادرست، یا حتی بدتر شدن مشکلات ارتودنسی موجود شود. اما انتخاب یک بهترین متخصص ارتودنسی در تهران شما را از چنین مشکلاتی نجات خواهد داد.

– افزایش مدت زمان درمان

درمان ارتودنسی نیازمند تخصص در به کارگیری تکنیک های مناسب و استفاده از دستگاه های مناسب است. یک دکتر ارتودنسی کم تجربه ممکن است فاقد دانش و مهارت لازم برای هدایت موثر دندان های شما به موقعیت های مناسب خود باشد. در نتیجه، درمان ممکن است بیشتر از حد لازم طول بکشد و ناراحتی و هزینه های شما را بیشتر کند.

در نظر داشته باشید که ارتودنسی به خودی خود درمانی طولانی است، اگر به دنبال انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران نباشید، باید خود را برای دوره درمانی بالاتر از 2 سال آماده کنید.

– افزایش خطر عوارض ارتودنسی

دانش و مهارت ناکافی می تواند خطر بروز عوارض در طول درمان ارتودنسی را افزایش دهد. استفاده از براکت ها یا سیم های نامناسب، تنظیمات نادرست یا استفاده نادرست از دستگاه ها می تواند منجر به ناراحتی، حساسیت دندان یا حتی آسیب به دندان ها و لثه ها شود. یک متخصص ارتودنسی آقا یا خانم حرفه ای با تجربه و واجد صلاحیت این خطرات را به حداقل می رساند و روند درمان بهتر و ایمن تری برای شما ایجاد خواهد کرد.

– شکست نتایج

هدف نهایی درمان ارتودنسی دستیابی به لبخندی زیبا، مرتب و کاربردی است. با این حال، انتخاب یک متخصص ارتودنسی غیرحرفه ای می تواند نتایج ناامید کننده ای به همراه داشته باشد. ممکن است درمان به اتمام برسد اما نتایج آنطور که مورد انتظار شماست پیش نیاید.

مثلا ممکن است بین دندان هایتان فاصله باشد، اما بعد از درمان به طور کامل این فاصله ها بسته نشده باشد. یا ممکن است اگر دندان های فک بالا جلوتر از دندان های فک پایین تان بوده باشد، همچنان درجاتی از این مشکل بعد از درمان همچنان وجود داشته باشد.

– بروز مشکلات و عوارض در درازمدت

درمان ارتودنسی نه تنها با هدف افزایش زیبایی طرح بخند شما انجام می شود، بلکه نقش مهمی در حفظ سلامت دهان، دندان و فک های شما دارد. انتخاب یک دکتر ارتودنسی فاقد صلاحیت ممکن است با عدم درمان اصولی نامرتبی های دندانی یا فکی همراه باشد و این مساله به بروز مشکلاتی در طولانی مدت (خطر پوسیدگی دندان، بیماری لثه، یا حتی اختلالات مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)  کمک خواهد کرد.

– هدر رفتن پول و زمان

انتخاب یک متخصص ارتودنسی غیرحرفه ای می تواند منجر به اتلاف وقت و هزینه شود. درمان ناکارآمد یا ناقص ممکن است نیاز به مداخلات اضافی برای دستیابی به نتایج مطلوب داشته باشد که این مساله خود منجر به قرار ملاقات های بیشتر، طولانی شدن مدت درمان و افزایش هزینه ها می شود. سرمایه گذاری روی یک انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران از همان ابتدای درمان، باعث می شود شما یکبار به صورت اصولی هزینه کنید و به موقع و با هزینه منصفانه دندان هایتان را مرتب کنید.

– نیاز به تجدید نظر یا انجام درمان مجدد

بارها پیش آمده که افراد به جای مراجعه به یک دکتر ارتودنتیست خوب و باتجربه به دندانپزشک عمومی مراجعه کرده اند ولی مشکل نامرتبی دندان هایشان همچنان وجود دارد. در چنین شرایطی اگر افراد بخواهند دندان هایشان مرتب شوند باید مجددا برای انجام درمان به نزد متخصص ارتودنسی مراجعه کنند.

این یعنی دوباره باید زمان و هزینه بیشتری برای درمان صرف کنید و این واقعا منصفانه نیست. همان ابتدا بهترین دکتر ارتودنسی در تهران را انتخاب کرده و خیال خود را راحت کنید.

بنابراین باید حتما به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در تهران باشید

انتخاب یک دکتر ارتودنسی خوب در تهران برای اطمینان موفقیت آمیز بودن درمان شما یک امر ضروری است. بحث فقط سر پول و هزینه نیست، شما برای مدت زمانی نسبتا طولانی باید بین خانه و مطب دکتر خود در رفت و آمد باشید و ماجراهایی در طول درمان خود داشته باشید، با عدم انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب در تهران، قطعا دوره درمان بسیار پر چالشی خواهید داشت و احتمالا در نهایت نسبت به درمان و دکتر انتخابی خود دلسرد می شوید.

بنابراین سعی کنید نه تنها به فکر انتخاب یک دکتر خوب باشید، بلکه پیشنهاد ما به شما این است که واقعا بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را انتخاب کنید. اما چطور اینکار را انجام دهیم؟ یا می توانید از لیست ابتدای این صفحه کمک بگیرید یا اینکه اگر مستقلا به دنبال چنین دکتری هستید، به نکاتی که در ادامه توضیح داده شده است توجه کنید.

در حین انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟

+ ارزیابی مدارک، اعتبار، خوش نامی و تجربه دکتر

قبل از اینکه درمان خود را به یک متخصص ارتودنسی بسپارید، ارزیابی اعتبار و تجربه ایشان بسیار مهم است. به دنبال متخصص ارتودنسی باشید که اولاً مدارک لازم را دارد و ثانیا از زمان شروع فعالیت حرفه ای اش چندین سال گذشته باشد. اینکه یک دکتر خوش نام باشد هم نشان می دهد اعتبار حرفه ای بالایی دارد و می توانید برای شروع درمان به ایشان اعتماد کنید.

+ کمک گرفتن از دیگران و یا دریافت ارجاع از دندانپزشکان حرفه ای دیگر

معرفی شدن متخصص توسط خانواده، دوستان یا دندانپزشک عمومی می تواند نقطه شروع عالی برای یافتن بهترین متخصص ارتودنسی در تهران باشد. افرادی که تجربیات مثبتی از درمان ارتودنسی داشته اند، می توانند حتی بیشتر به شما کمک کنند. همچنین اگر از قبل به دندانپزشک عمومی یا متخصصی مراجعه می کنید که مورد اعتماد و امین است، می توانید از ایشان خواهش کنید شما را به یک دکتر ارتودنسی خوب ارجاع دهند زیرا دندانپزشکان شبکه گسترده ای از ارتباطات کاری حرفه ای دارند.

+ تحقیق درباره روش های درمانی بکار رفته توسط دکتر

درمان های ارتودنسی بسته به نیازها و ترجیحات فردی شما می تواند متفاوت باشند. یافتن متخصص ارتودنسی که طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را ارائه می دهد و با آخرین پیشرفت های فناوری ارتودنسی به روز است در این زمینه بسیار مهم است. معمولا بهترین متخصص ارتودنسی در تهران از تمامی روش های درمانی سر در می آورد و تجربه کافی در هر کدام دارد.

+ در نظر گرفتن محیط مطب دکتر

محیط مطب نقش مهمی در تجربه کلی شما از درمان های ارتودنسی دارد. به مطب ارتودنتیست مراجعه کنید و جو آنجا را ارزیابی کنید. آیا تمیز و شیک است؟ آیا کارکنان رفتار دوستانه و حرفه ای دارند؟

+ ارزیابی نحوه برقراری ارتباط توسط دکتر و پرسنل ایشان

یک ارتباط قوی و موثر با متخصص ارتودنسی برای اطمینان از یک روند درمانی بی دردسر و رضایت بخش حیاتی است. در طول مشاوره اولیه، به نحوه گوش دادن ارتودنتیست به نگرانی های شما و توضیح گزینه های درمانی توجه کنید. یک متخصص ارتودنسی خوب برای پاسخ دادن به سوالات شما وقت می گذارد و باعث می شود در طول مسیر درمان احساس راحتی کنید.

+ بررسی فناوری ها و تجهیزات مطب ارتودنتیست

پیشرفت در فناوری ارتودنسی می تواند روند و نتایج درمان شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. در مورد فن آوری ها و تجهیزات مورد استفاده توسط متخصص ارتودنسی پرس و جو کنید. آیا ایشان از اسکن دیجیتال، تصویربرداری سه بعدی یا برنامه ریزی درمانی به کمک رایانه استفاده می کنند؟ معمولا دکترهایی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در تهران آمده از فناوری مدرن در مطب خود بهره می برند و به این دلیل احتمال بیشتری دارد که تشخیص های دقیق و درمان کارآمدتری ارائه دهند.

+ در نظر گرفتن پوشش های بیمه ای و روش های پرداخت هزینه

درمان ارتودنسی می تواند هزینه بر باشد، بنابراین بسیار مهم است که درباره پوشش بیمه یا گزینه ها پرداخت هزینه های درمان با متخصص خود کنید. برخی از متخصصان ممکن است به دلیل شهرت و یا باکیفیت بودن درمان هایی که انجام می دهند هزینه های بالاتری دریافت کنند بنابراین باید ببینید آیا هزینه ها را برای شما قسط بندی می کنند؟ آیا با بیمه دندانپزشکی خاصی طرف قرارداد هستند یا خیر؟

+ ارزیابی نحوه دسترسی تان به مطب

محل و ساعات کاری مطب ارتودنتیست منتخب خود را در نظر بگیرید. آیا مطب ایشان در نزدیکی خانه، مدرسه یا محل کار شما قرار دارد؟ آیا ساعات قرار ملاقات به اندازه کافی منعطف است تا با برنامه شما مطابقت داشته باشد؟ انتخاب یک متخصص ارتودنسی که در دسترس شماست، می‌تواند حضور در قرار ملاقات‌ها و انجام معاینات منظم را راحت‌تر کند.

+ خواندن نظرات و بازخورد مراجعان و بیماران متخصص ارتودنسی

خواندن نظرات و توصیفات بیماران می تواند بینش ارزشمندی در مورد شهرت ارتودنتیست و کیفیت خدمات که ایشان ارائه می کند به شما بدهد. بنابراین به دنبال مشاهده یا شنیدن نظراتی درباره دکتر ارتودنسی در پلتفرم های معتبر و کانال های رسانه های اجتماعی باشید.

به بازخوردهای مثبت و منفی توجه کنید تا درک کاملی از نقاط قوت و ضعف ارتودنتیست داشته باشید. حتی اگر از چند منبع معتبر به شما گفته شد فلان دکتر بهترین متخصص ارتودنسی در تهران است، باز هم سعی کنید نظرات مثبت و منفی درباره آن دکتر را شخصا بررسی کنید.

+ برای مشکلات ارتودنسی شدید به این نکته توجه کنید

در بعضی موارد مشکلات ارتودنسی جزئی تا متوسط هستند و می توان با مراجعه به متخصصی که خیلی هم باتجربه نیست آن ها را برطرف کرد. اما زمانی که صحبت از مشکلات ارتودنسی شدید و پیچیده می شود قطعا باید بهترین متخصص ارتودنسی در تهران که تجربه کافی دارد را انتخاب کنید.

متخصصانی که بیش از 10 سال سابقه انجام درمان ارتودنسی دارند می توانند پیچیده ترین کیس های ممکن را مدیریت کرده و به بهترین شکل ممکن درمان کنند. شک نکنید چنین متخصصانی حداقل چند مورد مشابه با وضعیت خاص و شدید شما را دیده و درمان کرده اند اما یک دکتر ارتودنسی بی تجربه چنین نیست.

+ مشاهده عکس های قبل و بعد از درمان

عکس های قبل و بعد از درمان ارتودنسی می توانند با شما صحبت کنند. می توانند به شما از توانایی های ارتودنتیست و اثربخشی درمانی که ایشان انجام می دهند بگویند.

بنابراین باید از تمام متخصصانی که نامشان در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در تهران آمده درخواست کنید نمونه کارهای قبلی خود را در معرض نمایش شما قرار دهند. شما می توانید ببینید نتایج بعد از درمانی که این متخصصان انجام می دهند چقدر نسبت به قبل از درمان تغییر کرده اند. مخلص کلام، دیدن تصاویر قبل و بعد را تحت هر شرایطی به شما توصیه می کنیم زیرا اطلاعات زیادی به شما می دهد.

+ اطلاع از شیوه های پشتیبانی پس از درمان

برای اطمینان از ماندگاری و پایداری نتایج شما، حتما باید بعد از درمان به طور مکرر به متخصص خودتان مراجعه کنید بنابراین در مورد رویکرد ارتودنتیست برای پشنیبانی از شما پس از درمان تحقیق کنید. یک متخصص ارتودنسی قابل اعتماد دستورالعمل های مناسب، قرار ملاقات های بعدی و راهنمایی هایی برای حفظ لبخند جدیدتان به شما ارائه می دهد. از متخصصی که فکر می کنید می خواهید درمانتان را نزد ایشان آغاز کنید درباره نحوه پشتیبانی شما بعد از درمان سوال بپرسید.

+ به فکر راحتی خود باشید

گاهی اوقات ممکن است یک شخص مطمئن و امین به شما توصیه کند به نزد فلان دکتر بروید که از نظر ایشان بهترین متخصص ارتودنسی در تهران است اما شما به هر دلیلی احساس خوبی درباره این متخصص ندارید. این احساس را نادیده نگیرید. سعی کنید ارتودنتیستی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی بیشتری می کنید. یک رابطه قوی و اعتماد بین شما و متخصص ارتودنسی می تواند تجربه درمانی شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

برخورد صمیمانه بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

+ به فکر پلن B باشید

فرض کنید دکتری به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در تهران به شما معرفی شده یا خودتان با تحقیق یک دکتر خوب یافته اید، اما کاملا درباره ایشان مطمئن نیستید. اینجاست که باید یک گزینه جایگزین یا پلن بی برای خود داشته باشید، سعی کنید در نهایت بین دو متخصص تصمیم گیری کنید و اگر یک نفر از آن ها به هر دلیل مورد تایید یا پسند شما نبود، به دکتر دیگری مراجعه کنید.

ولی در نظر داشته باشید که این تصمیم گیری حتما باید پیش از شروع درمان باشد، زیرا وقتی شما درمانتان را نزد یک متخصص شروع کردید، اگر به هر دلیلی در میان درمان منصرف شوید، هیچ دکتر ارتودنسی دیگری ادامه درمان شما را بر عهده نخواهد گرفت.

+ تصمیم نهایی خود را بگیرید

پس از در نظر گرفتن تمام عوامل ذکر شده در بالا، نوبت به تصمیم گیری نهایی می رسد اینکه واقعا تصمیم بگیرید از بین تمام دکترهایی که درباره شان تحقیق کرده اید بلاخره بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را پیدا کنید و برای درمان به نزد ایشان مراجعه کنید.

انتخاب مطب ارتودنسی

سعی کنید ارتودنتیستی را انتخاب کنید که در تمام یا بیشتر معیارها واجد صلاحیت باشد. باز هم تاکید می کنیم، چون قرار است هزینه زیادی پرداخت کنید و مدت زمان زیادی مشغول درمان باشید، حتما نهایت حساسیت را در انتخاب دکتر ارتودنسی خود به خرج دهید و بلاخره یک تصمیم نهایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.